• chocolade |

13 Opmerkingen
    Van   laura - mechelen - donderdag 10 december 2009

ik vind het zo moeilijk geen chocolade te eten als ik op ijn lijn let. Wie heeft er tips???

• special K met chocolade

Toegevoegd 14.12.2009 Van Wendy - Ghent
  • hoi ik gebruik de chocolade tijdens mijn eten van special K succes ermee gr. marina

Toegevoegd 08.01.2010 Van deijkers - Antwerp
  • ik hou van chocolade! ik vind mezelf te dik! ik weeg veel te veel! ik kan het niet meet aan, iedereen lacht me uit! ik heb ook geen vriendinnen! niemand vind me aardig, ik heb een beste vriendie maar die gebruikt me alleen maar en omdat ik mezelf ben en goed kan tekenen als we iets moeten tekenen in klas moet ik het voor haar tekenen anders wil ze mn beste vriendin niet meer zijn! ik hou zoveel van haar, ik wil haar niet kwijt! er is ook n jongen en ik ben verliefd op hem maar ik heb de indruk dat mn beste vriendin en hem eerder elkaar zien zitten, mn mama is gehandicapt en... mn papa en mama zijn gescheiden.ik heb zo'n leven als n baksteen! ik haat mezelf! help me!

Toegevoegd 26.01.2010 Van emma - meulebeke
  • Hey Emma, We hebben je berichtjes gelezen en vinden het heel erg voor jou dat je je zo slecht in je vel voelt. Je moet weten dat je er niet alleen voor staat en dat je bij ervaren mensen terecht kan met je gevoelens. Zo kan je altijd met je huisarts praten of contact opnemen met Teleonthaal (http://www.teleonthaal.be/) op het nummer 106. Zij staan met een luisterend oor voor je klaar. Hou de moed erin, Emma! Groetjes, De forum moderator van My Special K

Toegevoegd 01.02.2010 Van De forum moderator van My Special K - .
  • Hey Emma, We hebben je berichtjes gelezen en vinden het heel erg voor jou dat je je zo slecht in je vel voelt. Je moet weten dat je er niet alleen voor staat en dat je bij ervaren mensen terecht kan met je gevoelens. Zo kan je altijd met je huisarts praten of contact opnemen met Teleonthaal (http://www.teleonthaal.be/) op het nummer 106. Zij staan met een luisterend oor voor je klaar. Hou de moed erin, Emma! Groetjes, De forum moderator van My Special K

Toegevoegd 01.02.2010 Van De forum moderator van My Special K - .
Previous 1 2 3 Next 
Een opmerking toevoegen