• Body Balance |

5 Opmerkingen
    Van   Rhina - Brussel - donderdag 8 april 2010

Ik volg nu een heel toffe les, Body Balance! Het is een mengeling van pilates, tai chi en yoga (als ik het goed begrpen heb ;)) en ik volg het bij Aspria in Brussel. Heel ontspannend maar toch goed voor de spieren!

• Volg ik al enkele jaren. Heel goed om sterk buik- en bilspieren te krijgen en je rug te versterken.

Toegevoegd 22.04.2010 Van geel gorsje - Wondelgem
  • ik ga 2 keer in de week lopen buiten , 2 keer in de week op de loopband in de fitness en 1 maal een les in de fitness die zowel kracht als inspanning biedt.

Toegevoegd 04.05.2010 Van Lindsay - België
  • ik ga 2 keer in de week lopen buiten , 2 keer in de week op de loopband in de fitness en 1 maal een les in de fitness die zowel kracht als inspanning biedt.

Toegevoegd 04.05.2010 Van Lindsay - België
  • Ik ben gisteren voor de eerste keer pilates gaan doen. Vond het best moeilijk om alle oefeningen goed uit te voeren, maar kan me voorstellen dat het heel goed is voor je buik en je rug. Je zou er ook een beter houding van krijgen, dus ben benieuwd!

Toegevoegd 05.05.2010 Van Claudia - Limburg
  • het is niet gemakkelijk voor me om steeds op regelmatige basis dezelfde sport te beoefenen. Ik wissel daarom af met allerlei beweeglijke activiteiten gaan van wandelen, zwemmen tot huishouden doen en af en toe fitness. hoop da da voldoende werkt

Toegevoegd 03.06.2010 Van Marleen - België
Een opmerking toevoegen